2010. április 27., kedd

Gyertyát öntöttem



Gyertyát öntöttem nemrég. Nem kell hozzá más, mint gyertyaöntőforma, kanóc, maradék gyertyák, és jópár óra szabadidő. Nem egy gyors elfoglaltság, dehát mégis a saját gyertyánk...

A pirosak még adventi koszorúról származnak

Henger alakú formába öntöttem, lennt a kanóc mellett még egy fogvájóval a maradék üres helyet kitöltöttem, hogy a folyékony gyertya ne folyhasson ki.

Majd gőz felett szépen megolvasztom őket. Minél kisebb darabokban teszed be, annál gyorsabban olvadnak. Közben kihalászom a maradék kanócokat, teamécses tartókat stb... jó kis játék.

Majd ha már a piros is szépen beleolvatt, ilyen klassz málnaszörpöt kaptam, amit beleönthettem végre a formába.


Ekkor vettem észre, hogy véletlenül sikerült ugyanolyan színű ceruzát (mivel hurkapálcát nem találtam) választanom kanóctartónak, mint a gyertya.

Csak másnap vettem ki a formából. Kivittem a teraszra fényképezkedni egy ugyanolyan színű virággal:


Nincsenek megjegyzések: