2010. május 9., vasárnap

Fonalak

Jó sok fonalam van, de ezeknek a hímzőfonalaknak nem tudtam ellenállni. A tesz-vesz-en vásároltam, jóval a bolti ár alatt. De ami a lényeg, hogy ezek régi fonalak, amiket már nem lehet kapni. Sőt ilyen színűeket se nagyon talán. És igen, magyar termékek! Ami talán már nincs is. Van magyar gyártású hímzőfonal? Hát Pamutfonóipari Vállalat biztos nincs.


Ráadásul mind az eredeti dobozukban érkeztek:

Egy doboz pedig egy 1975-ben lejárt szavatosságú (még nem is éltem) Vegyes Linzer dobozban, a kiváló áruk fóruma jelével..

Mert akkor még olyan is volt hogy Magyar Édesipar. Tudom nem mindenki ilyen retro-őrült, de én nagyon szeretem a régi dolgokat, és biztos hogy a fonalak az eredeti dobozukban maradnak. Míg fel nem használom őket...

2 megjegyzés:

Hencsilli írta...

Emlékszem,hogy nagymamámnak is ugyanilyen dobozban voltak a cérnái :)
Nekem nagy retró kedvencem a vaníliás karika doboza! Mekkora doboz volt és milyen finom volt a süti:) A mostani a közelébe sem ér.

GKriszti írta...

Igen, mindennek a minősége is változott a csomagolással. Épp tegnap bosszankodtam, hogy a bolhapiacon eredeti csomagolásban vásárolt régebbi Herz fonal sokkal puhább és pamutosabb, mint most a boltban ugyanaz a márka. Ez most nagyon látszik egy munkámon, amelyben mindkét fonalat használtam. Gondoltam ugyanaz a márka, dehát a 10 év különbség meglátszik.