2010. június 4., péntek

Horgolt virág tűpárnák







virág alakú horgolt tűpárnák. középen színes gomb, vatelinnel töltve.


és íme a minta:

egyszerűen két kört horgolunk rövidpálcákbó, amit összehorgolunk:

a körök mintája:
-         
h    - 6 szemből kört készítünk,
-         -  minden szemben dupla rövidpálca: 12 rövidpálcánk lesz
-         -  minden második rövidpálca dupla rövidpálca
-         -  minden harmadik rövidpálca dupla
-          - minden negyedik rövidpálca dupla
-          és így tovább míg el nem éred azt a körnagyságot amit szeretnél. Közben a fonalakat a kedved szerint váltogathatod.

a két kört egyszerűen rövidpálcákkal összehorgoljuk, közben vatelinnel kitömjük. Én rétegesen tömtem, köröket vágtam ki a vatelinből így lett szép egyenletes.
Majd a fonalat egy nagy zsákvarrótűbe fűzzük és a közepére gombot fogva, meghúzzúk a „virág szirmait”.

Emlékeztetőül a rövidpálca:




9 megjegyzés:

Kriszta írta...

Nagyon szépek ezek a virágok :)

valajul írta...

Szia!

EL tudnád küldeni a tűpárnák mintáját? Emailcímem: hurrikany@freemail.hu

Nagyon szépen köszönöm, Valajul.

jucus írta...

Szia gyönyörű a tű párna nagyon szeretném a mintáját ha el küldenéd , elöre is köszi bjudit1022@citromail.hu

Skolik Ágnes írta...

Szia, elküldenéd nekem is a tűpárna mintáját?
skolik.agnes@gylcomp.hu
Köszi:-)

Névtelen írta...

Gyönyörű munkáid vannak és ez teljesen elvarázsolt.Elküldenéd nekem is a mintáját?Köszönöm!:-)) knono0328@citromail.hu

Alexandra írta...

Szia!
Nagyon szépek! Elküldenéd nekem is a mintát? orban.lexa@gmail.com

Unknown írta...

szia elküldenéd nekem a horgolt virág tűőárna mintáját? bvsziszi@gmail.com
Köszi szépen

Névtelen írta...

Szia! Gyönyörűek! :) Elküldenéd nekem is a mintát? Előre is köszönöm! shugi@freemail.hu

Unknown írta...

Szia!

Nagyon megtetszettek ezek a tűpárnák. Igaz, hogy még nagyon kezdő vagyok horgolás terén, de nagyon szeretném én is elkészíteni ezeket a szép virágokat.
Elküldenéd nekem a mintát?
aniko.bitter@freemail.hu
Előre is nagyon köszönöm!

Anikó