2011. április 19., kedd

Húsvéti dequpage dekoráció

Hobbyboltban kapható fatojásokra szalvétából dequage-oltam a nyuszikat.

Körben egy vékony szalagot ragasztottam, a tojás tetején masnira kötöttem, majd akasztónak megcsomóztam.


A nagyobb tojás ajtódísznek is nagyszerű, a kisebbeket akár egy koszorú közepét is díszíthetik.


DM-ben vásároltam a nyuszis szalvétát, a barika egy régebbi zsebkedő vásárlásom eredménye.


A tetejüket még nem volt türelmem lelakkozni, de kellene, úgy tartósabb és tisztíthatóbb.

4 megjegyzés:

Júlia írta...

A bárányos a legaranyosabb

Aranka írta...

Nem szeretem a decoupage technikákat, de jól néznek ki ezek a tojik. : )

GKriszti írta...

Már én is régen dolgoztam ezzel a technikával, de a szalvéták nagyon aranyosak voltak, ki kellett próbálnom. :-)

Tanó Móni írta...

Gyönyörűek lettek!! :))