2011. június 9., csütörtök

Napi tipp maradék fonalból....



Néha 1-1,5 m fonal is megmarad egy munka végén. Ezeket egy idő óta összekötöztem és feltekertem. Most volt egy kis időm és kiválasztottam hozzá egy hullámos mintát. Szép szines takaró lesz egyszer belőle:



És ime a minta a képen a jobboldali:

Mivel sok csomó van a fonalon, figyelni kell, hogy egyik soron hátrafelé rendezzük a csomókat, a másik soron pedig magunk felé. Most már nem kell elraknom a maradék fonalat, egyből folytathatom velük a takarót.
Mindig is tetszettek a horgolt takarók, de sajnáltam rájuk a drága fonalat.

2 megjegyzés:

muzsi írta...

és nem baj, hogy mindenféle minőségű és vastagságú? ezt hogy oldod meg? vagy hasonlóból szoktál dolgozni? :)

GKriszti írta...

hát igen ezek nagyjából ugyanazok a fonalak, hármas horgolótű kell hozzájuk, ilyenből van nekem a legtöbb. Ezek nem szőrös fonalak, így kis apróságokat jó belőlük készíteni.
De lehet hogy minél érdekesebb ha különböző fonalakat használsz. Talán a vékonyabbakat össze kell várnod és duplán fognod.
Örülök hogy erre jártál!