2012. november 4., vasárnap

Az én dekortapaszaim.... :-)

Belehaltam volna, ha nem sikerül szereznem. :-))) végre találtam pár üzletet ahol kapni, bár a választék nem túl nagy, de végre kipróbálhattam. Azt hittem egyébként hogy olyan erős mint a cellux, de inkább papírszerű, már értem miért hívják dekortapasznak.
és megint játszottam a betűnyomdával:



Ha nem találtok boltot, a dekortapasz.hu-n eszméletlen nagy választék van.
Ötletek a neten dekortapaszra: ezek a sütis zászlócskák a kedvenceim, még ha nincs is sok értelme...:-)))
Itt szintén. további ötletek itt és itt.
Melanie befőttesüveget dekorált vele. A kedvencem pedig ez a karácsonyi hangulatú dekor.
Ja, és nem én vagyok az egyetlen nagykorú aki betűnyomdával játszik: Itt és itt is találtok gyerekes felnőtteket...

Nincsenek megjegyzések: