2009. augusztus 16., vasárnap

Díjat kaptam!



ezt a díjat Wattacukor - tól kaptam, még múlt hónapban. Nagyon szégyellem hogy csak most sikerült elújságolnom, pedig megdobogtatta a szívemet, mint minden egyes olvasó. Nagyon szépen köszönöm!
A halogatás fő oka az volt, hogy nem tudtam még linket beszúrni, de nem is volt olyan nehéz megtalálni, csak pár perc nyugalom kellett hozzá. (Bár sosem értem, miért nincs időm a dolgaimra, pedig nálam egy gyerek se rágja a küszöböt vacsoráért...) Most árvereztem el a tesz-vesz-en a "Ne halaszd holnapra címü könyvet, lehet hogy előtte még el kellett volna olvasnom... :-)
Rengeteg kreatív, ügyeskező nőtársam blogját böngészem nagy lelkesedéssel. Megjelölök ezek közül 7-et, hogy ne szakítsam meg a láncolatot, bízom benne, hogy még nem kapták meg a fennti aranyos díjat:

Kalex nagyon szeretem a színes alkotásait, külön köszönet neki, hogy a zsepitartó varrását lépésről-lépésre megosztotta velünk.
Sziranszki első magyar rendszeres olvasóm (összességében is a második volt :-) Külön öröm hogy ő is nagy horgolós.
Lidércke aki varrós szépségei mellett mindennapi örömét - bánatát is megosztja velünk.
Raindrop Nagyon szeretem a gyönyörű képeit, a finom ételeket amit szerintem nagy rutinnal készít. Kezdő csetlő-botló szakácsként, már jópár receptet lejegyzeteltem tőle. És az őszinte bejegyzéseit (amiben néha magamra ismerek) is nagyon szeretem.
Délka horgolós sorstárs!!!
Évi nagyon termékeny varrós csaj sok-sok vidámsággal!
Esther egy esküvőjére készülő alkotótárs.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Egykori Rendszeres Olvsaóm!

Kern Ági vagyok az ÁGÓ VARRÓMŰHELYÉBŐL.
Tájékoztatlak, h a blogom tönkrement, rendszeres olvasóim kb egy hete nem látják, h a bejegyzéseim frissülnek. Ideiglenes megoldásként létrehoztam az eredeti blog mását, ahol az új bejegyzések olvashatók, illetve az új blogról: www.agovarromuhelye.blogspot.com a régi blogom is elérhető. A 60. olvasóm bejelentkezése alkalmából /az eredeti blogomon/ ajándéksorsolást hirdettem a rendszeres olvasóim között.
Ha a jövőben is szívesen olvasgatod az írásaim, azt most tehát a fent jelölt átmeneti oldalon teheted meg.
Minden kedves olvasóm megértését köszönöm!
Kern Ágota

Hosszú-Bardócz Éva írta...

Köszönöm szépen ,Kriszti!:)Valóban nem kaptam még ilyen ajándékot,és kicsit irígykedve néztem azokat,akik viszont kaptak:)))De már az én örömöm is teljes így:)

Kalex © írta...

Nagyon szépen köszönöm a díjat, és azt is hogy rám gondoltál e díj kiosztásánál! :o)
Tovább adni nem szeretném, mert már sokszor tovább adtam, de kiteszem a blogomra, had díszelegjen ott... :o)

Ledorka írta...

Köszönöm szépen, Kriszti! :) A kedves sorokat is. :))

GKriszti írta...

Szívesen szívesen mindenkinek csajok!
csak így tovább kreatívan!!

Raindrop írta...

Tündér vagy! :) Igazán köszönöm, hogy gondoltál rám, és a kedves sorokat. Nagyon jól estek!
Már leírtam neked a blogomban, de itt is akkor, hogy beleírtalak a könyves játékba, neked is szeretettel továbbküldöm. Örülök, hogy te is szeretsz játszani, nem fogom elfelejteni! :D Bizony bajban vagyok sokszor, kinek küldjem tovább... :)