2009. szeptember 7., hétfő

Horgolt mandala



Ez az én horgolt mandalám, a kedvenc színemben. Már évek óta rendeltem a szükséges fém vagy drót karikát a winkleriskolaszer -től, de végre most vettem elő. Mellékelem a mintáját, hátha valaki kedvet kap hozzá. Ablakdísz az eredeti rendeltetése, de én falidíszként használom. Nagyon szeretem a melír fonalakat, de ez esetben ez nem volt túl jó választás, mivel a fehér részek a fehér falon nem mutatnak. Valamilyen erőteljesebb szín mutatósabb lenne, de szerintem fehérben is nagyon jól mutatna színes, pl vörös vagy kék falon.
Majd a következő. Mert természtesen nem egy karikát vettem...

3 megjegyzés:

Raindrop írta...

De gyönyörű, azta mindenit! Remek színek!

GKriszti írta...

Köszönöm, örülök hogy tetszik. A kedvenc színem. :-)

Kriszta írta...

Szióka,
Végre sikerült elkészítenem az első mandalámat a mintád alapján (http://fonalvarazs.blogspot.com/2010/05/mandala.html). Nagyon szépen köszönöm, hogy megosztottad :)