2012. január 16., hétfő

Horgolás kör alakban, összecsatolás technikája

Zsuzska kérdezte a következőket:

Amikor körben horgolod a rövidpálcákat így horgolod, mint a videón :http://www.youtube.com/watch?v=gWjz-gzpJz4&feature=BFa&list=HL1324415228&lf=mh_lolz , vagyis nem készítesz láncszem magasítást soronként, hanem csak horgolod körbe-körbe?
Ugyanis én úgy horgoltam ahogy a nagykönyvben meg van írva - egy láncszem magasítás, aztán rövidpálcák, és az utolsó pálcát egy hamissal áthurkolom a kezdőbe (Bocs, de annél egyszerűbben nem tudom). így ugyanis azért látszik, hogy melyik a kezdő láncszem- nem vészesen, de látszik. A többi pálcánál nincs ilyen gondom, de úgy látszik a rövidpálca kifog rajtam.
Köszi !

Igen, ez nálam is így volt: körbehorgolásnál a pálcáknak teljesen egyszerű: két vagy három szemet készítesz az első pálca helyett, és megy tovább a sor.

Rövidpálcáknál én is az egy plusz szemmel próbálkoztam, de nem lett szép. úgy a legjobb, ha plusz szem nélkül körbe-körbe horgolsz. Én végülis így készítettem. Kicsit látszik, hogy ferdén mennek a sorok. A befejezésnél is figyelni kell, rövidpálca után még 1-2 hamis pálca, hogy szépen fejeződjön be. Ezt a bejezést úgy alakítsuk, hogy a kesztyű belső feléhez essen.

Itt találtam egy linket ahol érdekes de nagyon szép módon tűvel fejez be egy kört:

http://sarahlondon.wordpress.com/2009/08/10/seamless-symmetrical/

ha van bármi egyéb tippetek a fennti témában, írjátok meg és hozzáteszem a bejegyzéshez.

Üdv.

Kriszti

Nincsenek megjegyzések: