2011. december 19., hétfő

Legyezőmintás nyakmelegítő

Már vagy egy hónapja kész van, de nem bírtam olyan képet készíteni, ami az igazi színét mutatja. általában türkiznek látszódik a képeken, pedig olyan erős tengerzöld színe van, amit mostanában az üzletekben látni. Talán az alábbi képeken már kicsit visszaköszön az érdekes szín:


Rengeteg gyönyörű horgolási minta van, én mégis belefeledkeztem a rövidpálcák, pálcák unalmas világába.
Ebben a nyakmelegítőben végre újra mintát horgoltam, még ha nem is túl bonyolultat.
Egyszerű legyezőmintát használtam:
Hattal osztható láncszemsort kell készíteni.
1 sor: egy rövidpálca, majd a harmadik szembe 5 db egyráhajtásos pálca, a harmadik szembe egy rövidpálcával leöltünk és folyt köv. ismét egy legyezőminta.
2.sor:egy rövidpálca az előző sor 5 db egyráhajtásos pálcájából a középsőre, majd az előző sor rövidpálcájába öltjük az 5db egyráhajtásos pálcát (mindig az előző sor két legyezőmintája közé készítjük az újabb legyezőt, azaz az 5 pálcát).

Nincsenek megjegyzések: