2011. december 18., vasárnap

Mézeskalácsot sütöttem

még a múlt héten sütöttem mézeskalácsot. A receptet Éva honlapjáról vettem, szerintem nagyon finom lett.
Most próbáltam ki először a rénszarvasos sütikiszúrómat is. Nagyon picikék a szarvasok, inkább levestészta-betétnek néztek ki. A sütőben kicsit megnőttek, némelyikük inkább hasonlított egy kövér tehénkére, de az íz a lényeg.

Íme a hozzávalók:
25dkg méz, 10 dkg margarin, 20 dkg cukor, 2 tojás, 1kk szódabikarbóna, 50 dkg liszt, 2kk mézeskalácsfűszer.
A margarint mézben fel kell olvasztani, majd a többi hozzávalóval összegyúrni. Az enyém egy éjszaka hűtőben állt.
Hát a kiszaggatás igazi művészet, lisztes volt minden... 6 tepsit sütöttem ki ezzel a mennyiséggel. Pár perc sütés elég nekik.

Nem bajlódtam a tojásfehérjés díszítéssel. Nem dísznek készültek.
Reggeli kávéhoz, teához kitűnő finomság.

Nincsenek megjegyzések: