2011. december 19., hétfő

Kell valakinek? Horgolási minták nyomtatva









Elajándékoznám a fennti horgolási mintákat.

Internetről szedtem a mintákat még pár éve. Ezek elsősorban ruhás horgolási minták. Rengeteg bolero, mellény, pántos blúz, belebújos blúzok különleges mintákkal.

Egy-két fekete-fehér nyomtatás, de a legtöbbje színes. Van egy-két kép amihez nincs minta (pl bikinik) de a legtöbb mintával együtt van. Van benne sálminta is.

Sajna nincs helyem tárolni őket, de szívesen elajándékoznám valakinek, aki örülne neki.

A képeken nem az összes látható. kb 2-3cm magas összerakva az egész.

Aki szeretné írjon kommentet, és karácsonyig még megkaphatja.

Fanatikus horgolók előnyben! :-)






4 megjegyzés:

Anita írta...

Szia! Bár,én még csak most tanulom,de örülnék neki nagyon:)Főleg a bolero mintáknak.

Unknown írta...

hú, ez nem semmi gyűjtemény!! de látom lekéstem róla.
Sok sikert hozzá Anita!! :)

Hencsilli írta...

Én is lecsúsztam :) Sok szépséget alkoss, Anita!

Kriszta írta...

Fanatikus horgolóként én is örülnék nekik :)